Life is Beautiful~

I need you to pay attention to what I have to say. I don't really know how to put this... so I'll let the first 3 words of this message explain it.

Never Say NEVER

WHEN YOU FEEL LIKE GIVING UP, REMEMBER WHY YOU HELD ON FOR SO LONG IN THE FIRST PLACE!

Wednesday, June 13, 2012

Things I Won't Forget !

Just got home and I can't sleep!
So bloggie la, pe lagi kannn ;)



Lately banyak memory lama yang berlari-lari dalam kepala otak aku ni. Dah nak abis belajar, makin menjadi-jadi lak. Almost 4 years aku kat UTM, Skudai ni and macam-macam da benda jadi sama ada baik atau buruk. Yang kelakar nya, bila ingat balik even yang benda buruk tu boleh jadi bahan lawak awww~ ;)

So~ Jom kita imbas balik benda-benda yang jadi zaman2 jahiliyyah aku dan dak2 SEL!!


  • First thing aku dapat roomate, memula tgk die "Alamak, pendiam la plak budak ni..aduh! Nak kecek guane ngn die neyh??" ~~~ TAPI! puihhh~ dia punye bising, aku je tahu! especially time malam *kkrroihhh~ hahahaaa


  • SENANTIASA bertekak ngn member aku srg ni. Aku slalu kena serang ngan kerabat and konco2 die. Hok bising malam2 tu laa, tepek kat dinding tu laa. Panggilan yg sesuai "CICAK" ~~ TAPI! time2 nazak nak crk tmpt print past year, print nota, print segala bnda yg korang rse boleh print laa, haaa! pintu die sentiasa terbuka.. terkunci pun die snggup bukak blk. hahaaa



  • Lagi satu! Member aku lagi sorang ni. Die nmpk pendiam and pemalu sikit, tapi die lah yang banyak tenang kan aku time aku isau. Tak kesah la, exam ke, present ke, projek siap xsiap ke, carry mark sikit tak sikit ke, die selalu support aku and bagi positive komen. Jarang ah die nak kondem kan aku! Walaupun kami nmpk tak rapat, tapi boleh nak masuk and 'click' kejap je. OPppS~ hint: Dia suka HIJAU! hahahaaa u know who right?? ;)


  • Aku rasa zaman paling teruk hidup aku masa thn 1 SEL semester 1. Tak ku sangka, roomate ku mempunyai habit yang sama. TIDO!! masyaAllah~ kitorang tido tak kire mase weyhhh.. blk klas gap 30 min pun sanggup berlari balik blok sbb nak tido sambil jerit " MU! cpt mu! lagi 15 min jek!".. makan pun da tak pandang da.. mase tu KURUS~ now! MAKANAN num satu! hadoiii~


  • Lagi2? haaaa! NURSE peribadi aku tu ROOMATE aku dulu la.. Kalau nak tahu, demam sawan ke, tulang tecekik ke, muntah kat bilik ke, pengsan masa nak g klinik ke, roomate aku la jg. Jaga die tu lain mcm sikit. Jaga die tu maksudnya die tgk aku ok ke tak. TGK je tau, tak wat pape. ok la tu kan, die intai2 aku tgk ok ke tak. hahaa die tak reti sbnarnye jage2 org sakit ni~ hahahaaa
  • HAAA! paling aku ingat sampai bebiler laa! Masa NAZ kejar aku pai sanggup lintas2 jalan sebab nak bagi num tepon. TAPI~ jgn salah phm, bkn num tepon die, num tepon member die T_T !! sedeyh kan?? aku nak num die! puihhhH~ tapi last2 ehemmmm* malu la nak cite gini ^.^
  • OH! lupa! the time he purpose, with a slice of cake in his hand saying "Would you be my girlfriend?" Awwwww ~

Sebenarnye, banyak lagi benda yang happen.. yang aku citer ni mostly benda yang aku appreciate and will remember :) sweet kannnnn?? O_o

P.S: Friendship and Relationship Forever! hahaaa

5 comments:

naz said...

we may see a different sunset, but I assure u we are looking at the same sun..:)
Love u syg..

Syahidah Nurani said...

tu diaaaa... heee thank you ;)

MisS NuruL Bahiah said...

Love u Ida! heheheheeehhehe

Syahidah Nurani said...

awwwww~ Love u tooo! xoxoxox!

Unknown said...

nk love love gak!!! ^_^